GALA PREMIILOR PENTRU UN MEDIU CURAT

Apa este viață – Fiecare Strop contează! Povestea lui Strop – Picătura de apă. Ajută-l pe Strop să salveze Pământul! Campanie de informare și conștientizare pentru un consum inteligent de apă – TURDA

ANUL PROIECTULUI ȘI TIPUL DE PROIECT: 2016 | Companii
SITE WEB: www.caaries.ro
PERIOADA DE DERULARE A PROIECTULUI: 22 martie - 21 aprilie 2016

OBIECTIVELE PROIECTULUI:

Campanie de responsabilitate socială pentru un consum inteligent de apă. Competiție de educare a elevilor pentru utilizarea responsabilă a resurselor de apă. Scopul campaniei a fost de informare privind protecţia mediului vizând conştientizarea importanţei deosebite a resurselor de apă și rolului apei ca element primordial în viaţa noastră.

DESCRIERE PROIECT:

De Ziua Apei, 22.03.2016, Compania de Apă Arieș în parteneriat cu Vestra a dat startul unei campanii de responsabilitate socială pentru un consum inteligent de apă. CAA și Vestra a invitat elevii claselor I - XII din Turda și Câmpia Turzii să participe la concursul de desen și fotografie cu tematica apei ce s-a desfășurat în perioada 22 martie - 01 aprilie 2016, într-o competiție de conștientizare pentru utilizarea responsabilă a resurselor de apă. <br /> <br /> Proiectul a avut două secțiuni :<br /> <br /> Pentru elevii claselor I - VIII : Concurs de desen - Povestea lui Strop - Picătura de apă. Ajută-l pe Strop să salveze Pământul! Elevii au elaborate desene pentru a ilustra cum cred ei că ar putea să îl ajute pe Strop să salveze Pământul.<br /> <br /> Pentru elevii claselor IX - XII: Concurs de fotografie cu tematica apei - Apa este viață - Fiecare Strop contează! Elevii au trimite via email sau prin intermediul paginii de facebook a Companiei de Apă Arieș fotografii reprezentative pentru tematica abordată. <br /> <br /> Peste 5000 de elevi din școlile si liceele din Campia Turzii au fost informati despre campanie prin intermediul unei brosuri care continea povestea lui Strop - picatura de apa si prin intermediul distribuirii de flyere. Peste 1000 de elevi au elaborat desene și au realizat fotografii cu tematica apei. Fotografiile pentru finala au fost alese prin vot in urma unei campanii ce s-a desfasurat pe pagina Facebook a companiei. La finalul campaniei, in data de 21 aprilie 2016, a fost organizată o expozitie unde au fost prezentate desenele si fotografiile selectate pentru finală. 100 de elevi au intrat in competitia finala si au fost premiați de organizatorii CAA și Vestra cu premii constând în rechizite scolare si 5 tabere la Pensiunea Cai de Vis, din localitatea Vârful Câmpului (județul Botoșani), în perioada 4-8 iulie. <br /> <br />

GRUPUL TINTA AL PROIECTULUI:

Elevii claselor I - XII din Turda și Câmpia Turzii

REZULTATE - IMPACT - REZULTATE MASURABILE:

Peste 5000 de elevi din școlile si liceele din Campia Turzii au fost informati despre campaniei si mesajul principal a acesteia <br /> Peste 1000 de elevi au elaborat desene și au realizat fotografii cu tematica apei.<br /> 100 de elevi au intrat in competitia finala si au fost premiați de organizatorii CAA și Vestra cu premii constând în rechizite scolare si 5 tabere

CONTRIBUTIA FINANCIARA SI NON-FINANCIARA IN REALIZAREA PROIECTULUI:

materiale promotionale (afise, flyere, brosuri, diplome)<br /> premii participanti (rechizite scolare)<br /> 5 tabere (pentru castigator si un insotitor)

PERSOANA JURIDICA CARE A DERULAT / DERULEAZA PROIECTUL:

SC Compania de Apă Aries SA