GALA PREMIILOR PENTRU UN MEDIU CURAT

#ecoUsubacvatic

ANUL PROIECTULUI ȘI TIPUL DE PROIECT: 2019 | Companii
SITE WEB: www.barcaluizoe.ro/ecoUsubacvatic
PERIOADA DE DERULARE A PROIECTULUI: 15 Iulie - 15 Septembrie 2019

OBIECTIVELE PROIECTULUI:

1000 saci de gunoi adunat de pe plajă<br /> 1000 de persoane care să încerce sporturile subacvatice pentru a vedea ce pierdem dacă nu suntem responsabili cu resturile care rămân după consum și care să își învingă frica de apă

DESCRIERE PROIECT:

Barca lui Zoe alături de Decathlon România au sprijinit 1000 persoane să deschidă ochii sub apă, oferindu-le o experiență de snorkeling sau scuba diving pe litoralul Mării Negre, în perioada 15 Iulie – 15 Septembrie 2019, în schimbul unui sac de gunoi adunat de pe plajă. Proiectul de educație subacvatică și ecologică #ecoUsubacvatic a pus la dispoziție publicului larg personal specializat și un velier cu peste 10 stații de îmbarcare între stațiunile Vama Veche și Năvodari. În schimbul participării a preluat de la fiecare om îmbarcat câte un sac de gunoi adunat de pe plajă.<br /> <br /> #ecoUsubacvatic își propune să înlăture frica de apă a oamenilor, să-i încurajeze să se simtă din ce în ce mai confortabil în mediul acvatic, dar și să descopere bogăția lumii subacvatice și să învețe să o protejeze.

GRUPUL TINTA AL PROIECTULUI:

Principalele grupuri țintă ale proiectului au fost copiii între 6 și 16 ani, tinerii între 21 și 26 de ani și părinții cu copii între 6 și 12 ani, turiști pe litoralul românesc sau rezidenți în localitățile de pe malul Mării Negre.

REZULTATE - IMPACT - REZULTATE MASURABILE:

Educația ecologică s-a făcut prin contactul participanților cu frumusețea pe care o pierdem dacă nu suntem responsabili cu resturile care rămân după consum. Din cele 700 de persoane care au participat la acțiune o parte au ales să strângă mai mulți saci de gunoi decât era cerut pentru că odată ce au pus atenția pe această problemă au văzut care e amploarea. În proporție de 90% din participanți aveau frică de apă pe care au depășit-o urmând instrucțiunile primite.

CONTRIBUTIA FINANCIARA SI NON-FINANCIARA IN REALIZAREA PROIECTULUI:

Proiectul a fost derulat cu sprijinul financiar al Decathlon România. Contribuția non-financiară a constat în creativitatea și munca susținută a unei echipe de 5 persoane cât și în donațiile de natură non-financiară pentru proiect: apă, mâncare, cunoștințe. De asemenea, menționez mobilizarea extraordinară a membrilor Asociației Naționale a Cercetașilor României. De asemenea, presa națională a fost un real sprijin prin mediatizarea proiectului pe majoritatea canalelor importante de știri.

PERSOANA JURIDICA CARE A DERULAT / DERULEAZA PROIECTUL:

S.C. Jazz Advertising SRL