GALA PREMIILOR PENTRU UN MEDIU CURAT

SOMARO – Magazinul Social – BUCUREȘTI

ANUL PROIECTULUI ȘI TIPUL DE PROIECT: 2016 | ONG-uri
SITE WEB: www.somaro.org
PERIOADA DE DERULARE A PROIECTULUI: nedeterminata

OBIECTIVELE PROIECTULUI:

Principalul obiectiv este reducerea risipei alimentare si de a sprijini victimele saraciei. De asemenea, pe langa acestea, obiectivul magazinului social este ca prin vanzarea produselor la preturi modice, sa acopere cheltuiele generate in proportie de 100%, devenind astfel independe financiar.

DESCRIERE PROIECT:

SOMARO este o organizaţiei nonprofit!<br /> SOMARO a fost fondată la iniţiativa câtorva parteneri, în 2010. Organizaţia promovează conceptul de supermarketuri sociale şi sprijină înfiinţarea unui lanţ de magazine cu produse de calitate superioară, în România. Proiectul este finanţat prin sponsorizări şi voluntariat şi nu depinde de fondurile din sectorul public. SOMARO se bazează pe un concept sustenabil şi valoros și anume, colectarea produselor cum sunt alimentele şi produsele esenţiale de uz casnic, precum şi îmbrăcăminte, încălţăminte, pantofi, etc. de la diferite companii şi comercializarea acestora la preţuri simbolice, cu reduceri semnificative, către clienţii cu venituri mici. Întreaga gamă oferită în magazinele SOMARO include produse 100 % adecvate consumului dar care nu pot fi comercializate în alte magazine din cauza ambalajului murdar, deoarece le expiră în curând termenul de valabilitate sau din alte motive.

GRUPUL TINTA AL PROIECTULUI:

Pentru a le veni în ajutor celor care pot beneficia cu adevărat de activităţile SOMARO, în fiecare dintre locaţiile noastre, selectăm persoanele şi familiile care au dreptul de a face achiziţii din magazinele noastre. În acest sens, ne ghidăm după o serie de criterii de selecţie obiective, stabilite împreună cu Direcțiile de Asistență Socială din județele unde ne desfășurăm activitatea. Criteriile de selecție pot fi consultate în fișierul atașat.

REZULTATE - IMPACT - REZULTATE MASURABILE:

Reintroducerea a peste 100 tone de alimente plus produse de iegina personala, haine, incalcaminte, etc. in farvoarea populatiei.

CONTRIBUTIA FINANCIARA SI NON-FINANCIARA IN REALIZAREA PROIECTULUI:

Costuri lunare (salari, impozite, taxe, intretinerea a 2 masini cu instalatie frigorifica, asigurari, etc.) acoperite 90,50% din incasarile magazinelor si 9,50% prin sponsorizari financiare.

PERSOANA JURIDICA CARE A DERULAT / DERULEAZA PROIECTUL:

Asociatia SOMARO - Magazinul Social